Regulamin zakupów w sklepie Electric24.pl
Obowiązujący od dnia 2020-10-01 r.
Strony transakcji i przedmiot transakcji.
1. Sklep internetowy Electric24.pl, działający pod adresem www.Electric24.pl, prowadzony przez firmę Logisoft Szymon Sawicki z siedzibą w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 103/105/9 90-425, NIP: 8341722804, REGON:100221784, prowadzi sprzedaż detaliczną towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Klient może kontaktować się ze Sprzedającym
-
korespondencyjnie pod adresem: ul. Piotrkowska 103/105/9, 90-425 Łódź
-
pod adresem poczty elektronicznej
3. Ceny wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego Electric24.pl towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.
Prawo konsumenta do odstąpienia od Umowy:
4. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od Umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku firma Logisoft Szymon Sawicki zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego).
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od Umowy:
5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca – Firma Logisoft Szymon Sawicki nie ponosi kosztu odesłania Towaru chyba że uzgodniono inaczej z Kupującym.
Brak możliwości odstąpienia od Umowy:
6. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
Opis procedury reklamacyjnej:
7. Kupujący może składać firmie Logisoft Szymon Sawicki reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem lub w formie pisemnej na adres Dział Reklamacji Electric24, ul. Piotrkowska 103/105/9, 90-425 Łódź. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-
imię
-
nazwisko
-
adres odbioru i dostawy reklamowanego towaru
-
adres e-mail Kupującego
-
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
-
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
-
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Kupujący może wykorzystać formularz zamieszczony pod adresem https://www.Electric24.pl/reklamacja-krok1.html
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji firma Logisoft Szymon Sawicki zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Firma Logisoft Szymon Sawicki rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
8. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
Jako konsument Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Kupujący może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podając przy tym nasz adres poczty elektronicznej: